Makes you think all the world’s a sunny day, oh yeah

26 augusti, 2008 § Lämna en kommentar

Idag köpte jag äntligen en ny kamera. En rosa, det är inte riktigt jag men det var den enda färgen som fanns kvar. Och det här är min allra första bild på det som fanns framför mig, oredigerad med helautomatiska inställningar.

I morgon kanske ni får se min frukost.

(och nej, det är inte hemma hos mig. I don’t do oljad ek och panelgardiner)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Makes you think all the world’s a sunny day, oh yeahDekadensmagasinet.

Meta

