Hemma hos mig

29 oktober, 2008 § 2 kommentarer


Den här bilden tog tog jag inte av inredningsskäl utan för att visa att JAG gjort målningen som hänger på väggen. Jag jag jag.

Fast nu har jag möblerat om (och ja, klart att jag passade på att plåta när jag städat. Ofta jag har kuddarna prydligt ordnade i soffan liksom. Och ni får tänka er att möbler och golv normalt sett täcks av ett lager papper, tidningar och böcker. Och halvt urdruckna kaffekoppar).

§ 2 svar till Hemma hos mig

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Hemma hos migDekadensmagasinet.

Meta

