And her name is Haze, Dolores

7 april, 2009 § 2 kommentarer

klicka för att kunna läsa (såvida ej supersyn)

§ 2 svar till And her name is Haze, Dolores

  • the season skriver:

    Oj oj, jag har nog inte den bästa synen ändå märker jag, trots att jag klickade på bilden. Första tecknet på ålderdom minsann… Jag tror bestämt att du ändrat lite i din bloggdesign? Jag tycker mig se att du ändrat färg i titeln, kanske också teckensnitt? Eller så är det ett ytterligare tecken på ålderdom med lite demens och allmänt förvirrning :DVem har skrivit texten?

  • Johanna skriver:

    Åh, så ytterligt uppmärksamt! Jodå, jag har ändrat färg och teckensnitt fast bara lite, lite. Minst en gång i veckan grejar jag med bilder och tänker att jag ska lägga ut ett ”riktigt” blogghuvud fast jag ångrar mig alltid!Och jag vet, texten är lite liten. Om jag orkar/hinner kanske jag skriver ner den ordentligt och länkar. Annars är det en text skriven för att framföras muntligt, som en pendang till romanen ”Lolita”. Vladimir Nabokov har skrivit.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande And her name is Haze, DoloresDekadensmagasinet.

Meta

