Februari/april

15 april, 2009 § 4 kommentarer

Luc Tuymans – Fortune (2003)

Jag är inne i en så himla bra bildgooglingsession nu! Först, ni kommer ihåg februariljuset? Jag är tvungen att lägga till denna bild fast det är april och det där disiga vitgrå känns ganska avlägset nu.
§ 4 svar till Februari/april

  • Magnus Thorn skriver:

    Jäkligt läcker!

  • Johanna skriver:

    Ja visst är den! Blev så glad när jag hittade den, trots att februariljuset nu endast är ett minne blott.

  • the season skriver:

    Ja, det där färglösa ljuset är lite speciellt. Men målningen känns behaglig, jag tycker om den så jag skulle inte ha något emot att ha lite februari på väggen om det ser ut så där!

  • Johanna skriver:

    Ja, alltså jag har insett nu att det där ljuset faktiskt är någonting att glädjas över (även om jag inte skulle vilja byta bort den skira bokskogen mot någonting annat)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Februari/aprilDekadensmagasinet.

Meta

