Dagens moln

13 maj, 2009 § 2 kommentarer

Molnen är vykortsfluffiga idag:


(förlåt att jag inte fotograferar någonting roligare än moln, men jag glömmer alltid kameran när jag ska ut)

§ 2 svar till Dagens moln

  • Magnus Thorn skriver:

    Jag hade en molntapet när jag var i yngre tonåren; en underbar början på dagen!…:)

  • Johanna skriver:

    Åh molntapet! Molnen har varit helt sjukt fina här idag, liksom täta och fluffiga, som sockervadd.Övrig naturspaning: Regnbåge 1 st, pelarsal av björkar, belyst av kvällssolen, 1 st. Fint!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dagens molnDekadensmagasinet.

Meta

