PS.

14 maj, 2009 § 2 kommentarer


glömde visa kvällshimlen från igår! (såg en regnbåge också och körde igenom en överväldigande tät, grön, frodig lövskog, djup och mörk och doftande)

§ 2 svar till PS.

  • Caroline skriver:

    Vad är det med oss, vi blir som galna under våren, under sommaren, alla dessa himlar, den bullande frodigheten – vilket uppåttjack!! Man vill lägga sig mitt i allt orange, jag slår vad om att det är mjukt.

  • Johanna skriver:

    Jag vet inte, det är som en drog – ser jag en fin himmel numera måste jag ta en bild! Och den är ju fin hela tiden, molnen är skarpa i kanterna och färgerna klara..

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande PS.Dekadensmagasinet.

Meta

