Blablabla

18 mars, 2010 § 3 kommentarer

Gud, nu har den här bloggen en liten identitetskris igen, jag har läst för bra bloggar, det är därför jag inte skriver någonting här. Det finns inte många som är bra (hm, många är i och för sig halvbra), men några få är, ursäkta det slitna uttrycket, mindblowing bra och skarpa och insiktsfulla. Och då hatar jag att min egen blogg är något slags myspysställe med fina bilder, den säger aldrig någonting, jag får sådan ångest!

Annars: Jag skriver om Nam Les Båten idag, den tycker jag att ni ska läsa (novellsamlingen alltså, det är viktigt att ni läser den för den är jättebra).

Marie-Francois Firmin-Girard, The Japanese Toilette. 1873

Den obligatoriska omotiverade bilden!

§ 3 svar till Blablabla

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande BlablablaDekadensmagasinet.

Meta

