Beige forts.

28 mars, 2010 § Lämna en kommentar

Våren fortsätter i, hm, beigehetens? tecken:

The Gate of the Great Umayyad Mosque, DamascusGustav Bauernfeind

Study for the Lady Clare

Waterhouse

Venus and MarsBotticelli

Jag har varit så tråkig, jag åt middag ute igår och sedan gick jag hem och somnade framför Babel på svtplay medan de övriga i sällskapet försvann ut i natten, på olika håll. Jag är så trött, nämligen, kanske är det vårtrötthet eller också är jag halvsjuk på något sätt. Till följd av denna tidiga kväll har jag gått upp tidigt och druckit massor av kaffe och läst tidningar i evigheter, för att sedan hänga på Tradera och klicka hem en beige kappa – jag måste sluta nu, det är den tredje denna vår, den tredje som är beige alltså. Jag har köpt en svart också. Men till mitt försvar har jag varken köpt skor eller klänning, eller eh, inte än i alla fall. Hursomhelst, med detta gjort måste jag nu jobba duktigt.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Beige forts.Dekadensmagasinet.

Meta

