Soldiset

18 maj, 2010 § 1 kommentar

Hej, jag behöver klippa mitt hår, nu när det är sol syns det verkligen i vilket risigt skick det befinner sig. Jag gick in i en boutique igår, det finns många sådana i den här staden – kan ni tänka, först i år kommer H&M hit, 2010, det är helt sjukt. Det är min mamma som säger boutique, jag vet inte riktigt vad som definierar en sådan , men det är små, exklusiva och dyra butiker med kläder i små storlekar, väl? Och fina märken, förstås. Jag köpte en duvblå klänning som var på rea, skräddad och prasslig med massor av veck och knappar (ehm, det är svårt att beskriva den, men den är alltså jättefin!).

Här lägger vi in en bild på en Muchatjej med blommor, för att indikera att det är sol och försommar.

Jag har blivit nästan frisk och suttit ute och ätit lunch, tänkte sist av alla låna Yarden på biblioteket men den fanns bara som snabblån och jag hinner inte läsa den snabbt (inte för att jag läser långsamt, alltså, men jag har så mycket annat att göra, och läsa). Nu sitter jag på balkongen och dricker kaffe och skriver recension och ser knappt datorskärmen i soldiset, men det gör ingenting.

§ Ett svar till Soldiset

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande SoldisetDekadensmagasinet.

Meta

