ett moln på min himmel

13 juni, 2010 § Lämna en kommentar

Åh, dessa söndagseftermiddagar då man är för trött för att gå ut. Jag har besökt alla sidor på hela internet, jag har till och med jobbat lite, av ren leda. I blame it all on the fotbolls-VM. Och det dåliga vädret, kanske, jag vill att det ska bli fint så jag kan åka ut på landet och ligga i en solstol och läsa. Jag har lånat böcker på biblioteket, små, lättsmälta böcker, hängmatteböcker: Murakami, Michèle Lesbre, en bok om amerikanskt landskapsmåleri; jag letade efter det nya Proustalbumet också, men hittade det inte. Nu läser jag ”Manuskriptet”, om ni undrar, jag är inte så imponerad hittills.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ett moln på min himmelDekadensmagasinet.

Meta

