Bilddagbok

21 juni, 2010 § 2 kommentarer

Hej, min hjärna känns som gröt i denna juni månad (öh, bevis: jag stavade nyss hjärna ”gärna”). Jag klarar med nöd och näppe av att jobba, jag har åkt runt och tittat på massor av konst och nu försöker jag skriva om det; det går sådär. Men det var till övervägande del trevligt att titta på konsten. All övrig tankeverksamhet och omsorg går åt till myntan och gräslöken jag försöker odla i köksfönstret (de är rester efter drinkar respektive middag, mojitos och sill. Ej samtidigt):

Hm, resten av mitt hem ser inte ut som hämtat ur House Doctors produktkatalog, alltså.

Det kan till exempel se ut så här, på en suddig bild. Sirligt gammalt staffli och en bråkdel av böckerna.

Och en bilddagbok blir inte komplett utan suddigt självporträtt i spegel, va? Här kommer det.

§ 2 svar till Bilddagbok

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande BilddagbokDekadensmagasinet.

Meta

