Länkar

25 juli, 2010 § Lämna en kommentar

Hej, det är söndag och jag har lite tråkigt, jag gillar inte att vara hemma när jag är ledig. Alltså hela dagarna. Jag önskar så att jag bodde på landet, det står klarare för varje dag – jag gillar inte att behöva gå en massa innan jag kommer till naturen. Eh, nu skrev jag inte alls vad jag tänkte skriva, min kärlek till landet står nog klar också utan detta eviga gnällande. Jag ville egentligen bara påminna er om den här bloggens textsida, den här sommaren har varit en riktig konstsommar och nu börjar alla texter dyka upp. Jag kan särskilt rekommendera er att se Sophie Calle på Louisiana, ifall ni har vägarna förbi.

länk till en bild av nymfer som jagar med pitbulls.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande LänkarDekadensmagasinet.

Meta

