Ge mig!

13 september, 2010 § 4 kommentarer

Ja, på onsdag åker jag alltså till Prag, och nu vill jag allra ödmjukast be er om tips på vad man kan sysselsätta sig med där. Jag gillar gammal arkitektur, konst och vin så tips av sådan art mottages med extra tacksamhet, men alla tips är förstås välkomna. Till exempel misstänker jag att jag kommer att avsky den tjeckiska maten, så det hade varit fint att få tips på andra typer av restauranger.

I utbyte lovar jag att inte glömma min kamera hemma. Okej?

§ 4 svar till Ge mig!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ge mig!Dekadensmagasinet.

Meta

