9 x Prag

21 september, 2010 § 4 kommentarer

Nån byggnad. Ser ni målningarna på fasaden? Annars är bilden, liksom alla de andra här nedanför, mycket klickbar.

Fin.

En av få bilder på mig är den här, där jag och min bror står utanför en jättestor katedral.

Inne i katedralen (ja, utanför också, förstås) finns det här fönstret med glasmålningar av Mucha. Klicka! Fint!

Jag vet inte riktigt varför, men vi hamnade på ett ganska tacky Sex machine-museum.

På museet fanns bland annat de här skorna från 1930, ” Gabriele d’Annunzio-style”? Kopplingen är för mig ganska oklar. Men ni ser den fallosformade plösen?

Sedan har jag, förutom dessa tre bilder, tagit ungefär en miljard till på snygga byggnader. Och nu är jag hemma och jobbar och sörjer över väder och val.

§ 4 svar till 9 x Prag

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande 9 x PragDekadensmagasinet.

Meta

