PS

17 juni, 2011 § Lämna en kommentar

Här är förresten en lite Hammershøi-ish målning till, fast min käraste melankoliker skulle ha målat golvlisten, eller vad det är, sträng och rak och tjejen vid pianot skulle se allvarlig ut, inte le mot sin porträttör…

(…som alltså är Thomas Wilmer Dewing. Jag får ibland frågor om titlar och upphovsmän till bilderna jag lägger upp, man för alltså sin muspekare över bilden, då dyker det upp en liten ruta med information om konstnär, titel och ibland årtal om jag har orkat skriva upp det. Ibland, när ni har tur, har jag varit riktigt ambitiös och länkat själva bilden till någon trevlig sida. Men det händer typ en gång om året.)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande PSDekadensmagasinet.

Meta

