bilder

5 september, 2011 § 2 kommentarer

Hej hej, om ni undrar varför inte denna blogg innehåller bilder på utmärkta målningar längre så beror det på att min fina lilla dator gick sönder, jag som aldrig ordnar någonting annat hade miljoner mappar med olika bildkategorier i den. Nu, efter att ha övertagit C:s gamla Macbook, har jag EN mapp (den heter ”Bilder”…), jag hatar att spara grejer i den, allting lägger sig huller om buller (nu säger ni att det är jätteenkelt och smidigt och att Mac har ett tusen gånger bättre system att organisera grejer i, JODÅ, jag har fattat det också, jag har inte orkat lära mig det, bara).

Här följer således några helt random bilder:

Judith Albert, Vanitas ll (videostill) (2007)

Alma-Tadema, Bacchanal (1871)

vinthund

§ 2 svar till bilder

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande bilderDekadensmagasinet.

Meta

