Sommaren med Edward

3 augusti, 2012 § Lämna en kommentar

Alltså, det här med att jag glömde att ta med mig böcker hit, det har aldrig hänt förut. Jag har aldrig glömt att ta med mig böcker, någonstans, någonsin! (update om min sommarläsning förresten, de första hundra sidorna av Vi måste prata om Kevin var bra, återhållet kyliga, vibrerande, men när jag läst dem fick jag en recensionsbok från mitt jobb så nu jobbar jag i stället.) Dagarna börjar flyta ihop här, det känns som att gå runt i en massa Edward Hopper-målningar, alla hus är stora och tysta och himlen tornar upp sig  liksom större än vanligt, vetet har mognat och sanden på stränderna är ockragul. Alla människor ser rika ut.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Sommaren med EdwardDekadensmagasinet.

Meta

