Labor day weekend

1 september, 2012 § 4 kommentarer

Hurra, nu är sommaren officiellt slut! Jag har tyckt ganska illa om denna sommar, delvis på grund av det envisa hällregn som droppat, plaskat och strilat över varje försök att hitta på saker, men också på grund av min expanderande kroppshydda (obs, det beror inte på allmänt förfall, jag har en bebis i den!) och alla de krämpor som följer därav och som upphöjs till hundra av stark värme. För att inte tala om hur illa klädd jag tvingats vara, och om det är någonting som får mig på dåligt humör så är det fula kläder. Ull och heltäckande strumpbyxor är, som ni vet, avsevärt mer smickrande än bäckebölja och oföljsamma linnekläder.

Så nu intar jag den halvliggande position som är den enda min kropp accepterar, dricker te och målar naglarna och och kurar under bolster och filtar. Jag tänkte stanna här tills december.

§ 4 svar till Labor day weekend

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Labor day weekendDekadensmagasinet.

Meta

