Dagens bild

20 september, 2012 § 2 kommentarer

Ary Scheffer, St. Augustine et St. Monique (1855)

(och dagens torra info pga FAQ på denna blogg: vad heter målningen/konstnären? Svar: bilderna är märkta med konstnärens namn, målningens titel och ev. årtal, den infon dyker upp om man för muspekaren över bilden.)

§ 2 svar till Dagens bild

  • Moa skriver:

    Old school med alt-text! Jag kollar inte ens efter det längre, annars var det ju ett kul gag förr att skriva en massa ”hemligt” i alt-texten, det gjorde jag ofta. Men man glömmer tydligen fort! Alt-texter syns för övrigt inte i Firefox, har jag för mig.

  • Johanna skriver:

    Haha, är det old school? Visste ej detta! Tycker bara att det är störigt att skriva info när jag redan har varit så duktig och namnat bilderna korrekt från början, liksom. Men om inte alla kan se det så är det ju förstås inte bra…

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dagens bildDekadensmagasinet.

Meta

