Fröhliche Weinachten

23 december, 2012 § Lämna en kommentar

Sir Edward Poynter, The Bells of Saint Mark’s, Venice (1903)

Det blåser vansinnigt mycket här idag, de pratar om snökaos på tv men än så länge är det bara kalt och grått och luddigt utanför fönstren. Så deprimerande med nakna och taniga grenslanor som piskar i vinden och vinande runt knutarna. C sitter bredvid och stoppar apelsinklyftor i min mun och jag tänkte att lite julbloggande kunde vara mysigt, men nej, jag blir så uttråkad av allting jag gör, skriver, tänker, etc. Jag har aldrig känt mig så dum som under 2012 – därav extremt sporadiskt och ointressant bloggande detta år, jag har tappat det. Förlåt! Jag skyller på hormoner! Kanske kommer det tillbaka nästa år när jag blivit uttråkad av att umgås med en skrikande liten baby hela dagarna? God jul så länge!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Fröhliche WeinachtenDekadensmagasinet.

Meta

