kära dagbok, det här såg jag i helgen:

18 april, 2013 § 2 kommentarer

Här kommer en minirecension: den här utställningen gillade jag! Som att gå runt i nån grumlig undervattensvärld med skumma växter och organismer, lite dovt och mystiskt. Allt är uppbyggt av vardagsföremål – plastfickor, sugrör, metalltejp… – fast i jätteformat, och de optiska effekterna var raffiga. Spektakulärt, såklart, men ganska roligt.

Länk

§ 2 svar till kära dagbok, det här såg jag i helgen:

  • kalebass skriver:

    Kommer man riktigt nära så… ”det är i dom små detaljerna som man ser hur fantastisk helheten är”. Små universa… Fin musik också.

  • Johanna skriver:

    Visst var det fascinerande, även om det inte är konst som kommer att stanna i mitt minne särskilt länge, tror jag… Som happening var det däremot en kul upplevelse!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande kära dagbok, det här såg jag i helgen:Dekadensmagasinet.

Meta

