17 juni, 2014 § 2 kommentarer

Del (valfritt tal gånger oändlighet) i sömnlöshetens hus: jag har, lätt maniskt, börjat bläddra i kategorin ”Sista chansen” på Traderas mobilapp om nätterna. Det är detta jag kommer att minnas från denna vår – en liten, svag ljuspöl kring skärmen, värkande ögon, i listan fiskedrag, klädpaket, shabby chic-prylar, gamla tennstop och fler formlösa, sladdriga postorderklänningar än jag trodde det var möjligt att producera.

§ 2 svar till

  • kalebass skriver:

    Lycka till!. Själv planerar jag att vara så lite uppkopplad som det bara går. En rejäl paus från alla måsten, (så länge det går.)
    Ut i sommarens mysterier, ”jaga” fatt alla magiska väsen. Vara ”onyttig”, busy doing nothing… Härlig titel… Ha en go sommar!

  • Johanna skriver:

    Sysslolöshet är den största lyx jag kan tänka mig! Är lat av naturen. Jag hoppas att din sommar blir riktigt fin!

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dekadensmagasinet.

Meta